רגע לפני שאתם מוותרים על אודישנים לפרסומות, לפניכם 5 סיבות טובות לככב בפרסומות בטלוויזיה:
אז לא, העובדה כי אתם מגיעים אל אודישנים לפרסומות לא אומרת כי ויתרתם על קריירת המשחק שלכם. רבים בטוחים כי על מנת לככב בפרסומות, כל הנדרש הוא גזרה נאה. בפועל, בכל פרסומת נדרשים הניצבים וגם בעלי התפקידים הראשיים לשחק. תוכלו להביא לביטוי את יכולות המשחק שלכם גם בפרסומות, כאשר לא אחת מדובר על תפקידים שהופכים לבלתי נשכחים בתרבות הישראלית.
כשחקנים, בעיקר כאלו שנמצאים בתחילת הדרך המקצועית שלהם, הרי שאתם רוצים לעבוד וכמה שיותר. קריירה לא בונים ביום אחד, אלא שהיא נבנת בהדרגה ועל בסיס עבודה משותפת שלכם עם הסוכנות בה אתם חתומים. כשאתם מגיעים אל אודישנים לפרסומות וגם עוברים אודישן, אתם למעשה מייצרים לעצמכם עוד עבודה. מדוע? משום שאתם נחשפים לקהל רב של מפרסמים, תסריטאים, חברות פרסום וכיוצא בזה. האם הייתם מוכנים לוותר על חשיפה כה גדולה?
כל שחקן רוצה שכמה שיותר אנשים יכירו אותו. צאו מנקודת הנחה כי בעת שתמיינו בתחילת הקריירה שלכם המון הצעות עבודה, לא תצילחו באמת לגרום לאנשים להכיר אתכם. כיכוב בפרסומת מביא אתכם אל כל בית ואל כל סלון בישראל! במידה רבה, השתתפותכם בפרסומת חושפת אתכם ליותר קהלים בהשוואה לשחקנים המשחקים בסדרות. מדוע? משום שהפרסומת מופצת בכל הערוצים, ואילו בסדרות לא צופים כולם, אלא רק קהלים מסוימים.
כל עוד הפרסומת הצליחה ועמדה ביעדים של החברה המפרסמת, סביר מאד כי החברה תרצה להמשיך אתכם הלאה לפרסומות נוספות. מעבר לפוטנציאל הכלכלי המובהק, הרי שאתם יכולים בהדרגה להפוך לפרזנטורים רשמיים. התפקיד של הפרזנטור הוא להיות מזוהה עם כל המוצרים של החברה המפרסמת, להופיע בכל הפרסומות ולהגיע גם לאירועים מתוקשרים. כשהסוכנות שלכם מציעה לכם אודישנים לפרסומות, חשבו פעם נוספת לפני שאתם מסרבים.
ואיך שלא תהפכו את זה, הרי שעדיף ניסיון על פני חוסר ניסיון. המון פעמים ישנם שחקנים שמחכים לתפקיד הגדול שהם יקבלו, אך בזמן הזה הם לא באמת צוברים ניסיון בהפקות, בימי צילום וכיוצא בזה. לכן, הגעה אל אודישנים לפרסומות מבורכת, והיא יכולה לפתוח בפניכם עולם תעסוקתי עשיר. תוכלו להוסיף את הפרסומת לתיק העבודות שלכם, וכך להגיע ליותר אודישנים וגם להרשים יותר את הבוחנים.