גם אתם שאלתם את עצמכם יותר מפעם אחת מה צריך לעשות בכדי לעבור אודישן לפרסומת? כל התשובות, לפניכם:
הסוכנות שלכם תיידע אתכם באשר למותג המעוניין בשחקן חדש לפרסומת. לפני שאתם מגיעים אל אודישנים לפרסומות, הדבר החשוב ביותר הוא ללמוד את המותג. כשאתם מכירים היטב את המותג, אתם לא רק יכולים להבין האם הוא מתאים לכם, אלא שאתם גם יכולים לבצע הכנות מקדימות. כשאתם מדברים בשפת המותג, אתם מרשימים את צוות המותג שגם יהיה נוכח לבטח באודישן. איך לומדים על המותג? דרך פרסומות קודמות, כתבות בגוגל וכיוצא בזה.
כשאתם מגיעים אל אודישנים לפרסומות, אחד הדברים החשובים ביותר הוא להתבלט. כמוכם ישנם עוד עשרות אם לא מאות של מועמדים שרוצים להצליח ולעבור את האודישן. לכן, נסו לחשוב איך תוכלו להתבלט כאשר התשובה היא בעיקר עם ערך מוסף. מה זה אומר? להביא אתכם משהו שלאחרים אין, כאשר מדובר לרוב על דברים הקשורים למותג.
הרשימו את הבוחים והמפרסמים עם ידע על המותג שלהם, שלבו לאורך האודישן פרטים שלא התבקשתם כמו נתונים על החברה וכיוצא בזה. כך, אתם משתקפים כמאד רציניים וכאלו שמבינים את המותג שרוצים לפרסם.
מטרת העל של פרסומת היא למכור. איך מוכרים? בחיוך, באיתור צורך ובמענה איכותי. כשאתם מגיעים אל אודישנים לפרסומות בוחנים אתכם על המשחק שלכם, אך גם על האדם שאתם. לכן, הביאו אתכם אטיטיוד נעים, רגיש, סבלני ומחוייך. המפרסמים רואים בכם כאלו שיוכלו להגדיל להם את המכירות, והם ירצו להשקיע את תקציבי הפרסום שלהם בשחקנים כשרוניים, אך גם באנשים טובים. כשאתם בחדר האודישנים, עשו הכל על מנת להעביר את המוצר בתשוקה ובחן.
בוחנים מיומנים שעורכים אודישנים לפרסומות יודעים לזהות אמת ויודעים לזהות פייק. בעת שאתם משחקים משהו שאתם לא, יודעים לזהות אתכם ואתם מצטיירים כמאד לא אותנטיים. כמו אחרים יש עוד הרבה, אך כמוכם יש רק אחד. אל תפקפקו בעצמכם ובערך המוסף שאתם מביאים, וזיכרו שאין דבר יפה, טוב וכן יותר מהאמת. אתם מנסים להיות משהו שאתם לא? אתם שמים לעצמכם רגל.
וכן, למרות שאתם מתכוננים היטב אל אודישנים לפרסומות, המון פעמים יבקשו מכם לעזוב בצד את הטקסט שהכנתם ולאלתר טקסט חדש. מדובר על דבר שכיח מאד, כך שאינכם צריכים לחשוש כי מבקשים מכם טקסט נוסף רק מאחר ולא הצגתם כנדרש את הטקסט שהייתם צריכים להכין מבעוד מועד. כשמבקשים מכם לאלתר, קחו נשימה וצאו לדרך!