איך משפיענים יכולים לדחוף קמפיין דיגיטל?

עם התפתחות המחשבים, הומצא גם האינטרנט שהפך את העולם לגלובלי. כיום ניתן לבצע קניות של מוצרים בלחיצת כפתור אחת כמעט מכל מקום בעולם. אם חשקה נפשכם בבגד מארצות הברית, תוך מספר דקות תוכלו להזמין אותו ולקבל אותו לאחר מספר מסוים של ימים על פי הגדרת המשלוח. על מנת שהמוצרים יהיו נגישים לקהל הלקוחות, יש להנגיש אותם באמצעות שיווק ופרסום במדיה, כאשר אחת הדרכים הטובות לכך היא להקים קמפייו דיגיטלי על ידי אנשים משפיעים. 

פרסום בגוגל, המפתח לשיווק דיגיטלי

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר שקיים והמועדף ביותר. כל האתרים ובעלי העסקים שקיימים כיום, רוצים להיות מפורסמים בגוגל ובעיקר בעמודים הראשונים. כאשר אתר של עסק מסוים נמצא בעמוד הראשון או השני, אנו יודעים כי לאתר זה יש ערך עבור הגולשים שנכנסים אליו. גוגל ידועה בקידום אתרים לעמודים הראשונים כאשר הם נותנים ערך אמיתי לגולשים. אם בעבר עסק היה מפרסם עצמו רק ברשתות החברתיות, כיום הוא כבר יודע שהפרסום הגדול והעיקרי צריך להיות פרסום בגוגל. פרסום ברשתות החברתיות הוא טוב מאוד, אך לא מספיק. לקוחות שרואים ברשת החברתית פרסום על מוצר מסוים של חברה מסוימת, ישר יפנו לאתר האינטרנט של החברה או המוצר. במידה ולא יהיה להם אתר אינטרנט, לא בטוח שהגולש ירצה לקנות את המוצר. אנשים מחפשים מוצרים טובים ומהימנים ומעוניינים לדעת מי עומד מאחוריהם. פרסום בגוגל כיום, הוא ללא ספק המפתח לשיווק ופרסום של עסקים.

מהו קמפיין דיגיטלי?

קמפיין דיגיטלי הוא למעשה פרסום של מוצר, עסק מסוים או שירות בעזרת המדיות השונות. בעלי העסקים כיום יודעים כי פרסום ושיווק הם חמישים אחוז מהעסק במידה ומעוניינים במכירות מוצלחות. בעלי עסקים שפיצחו את שיטות השיווק השונות מבינים שפרסום טוב כיום בעולם הטכנולוגי חייב להיות בכל המדיות במגביל. כאשר יוצרים קמפיין דיגטלי חשוב שיפורסם בגוגל, בפייסבוק ובמדיות החברתיות השונות. כמו כן, חשוב שיותאם לקהל הלקוחות הספציפי של המוצר או השירות. בתום הקמפיין, החברה תקבל רשימת מתעניינים שנקראת לידים. אלו למעשה לקוחות שמתעניינים במוצר בעקבות הקמפיין וכעת יש לחזור אליהם על מנת לספר יותר על המוצר ולסגור מכירה. קמפיין דיגיטלי הוא חשוב מאוד כיום כדי שעסק יהיה מוצלח. 

-->